Έλεγχος Συστήματος Πεδήσεως

Ο έλεγχος του συστήματος πεδήσεως είναι ένας απο τους πιο σημαντικούς τομείς του τεχνικού ελέγχου επειδή τα φρένα είναι το σύστημα με το οποίο μειώνουμε την ταχύτητα του αυτοκινήτου μας και ακινητοποιούμε το όχημα.Ο έλεγχος γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με την μέγιστη δύναμη πέδησης, η οποία είναι η μέγιστη δύναμη που μπορούν να αναπτύξουν τα φρένα του αυτοκινήτου μας.Για να ακινητοποιηθεί το όχημα μας θα πρέπει η δύναμη να ειναι ίση η να υπερβαίνει το 75% του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου μας.
  2. Με  την μονόπλευρη πέδηση , θα πρέπει οι δυνάμεις που αναπτύσσονται στο αριστερό και δεξιό τροχό του άξονα να μην διαφέρουν πάνω απο 30% για να έχουμε σωστή πορεία του αυτοκινήτου.
  3. Με την διακύμανση των δυνάμεων πέδησης, καθώς η φθορά που προκαλείται στο σύστημα πέδησης απο την καθημερινή χρήση δεν είναι ομοιόμορφη, έχει ως αποτέλεσμα κατά την επενέργεια του πεντάλ του φρένου η δύναμη που αναπτύσσεται σε κάθε τροχό να έχει διακυμάνσεις.Το μέγιστο όριο διακύμανσης είναι 20% σε κάθε τροχό.

Η κατάσταση του συστήματος πέδησης πρέπει  να είναι πάντα άριστη γιατί μας εξασφαλίζει και την ομαλή συμπεριφορά του οχήματος κατά την επιβράδυνση σε στροφές και σε υψηλές ταχύτητες.

© Copyright 2019 / made by Eugenia Tselasanidi